Home       Contact       Winkelmandje (0)       Mijn Account

Home

Winkels

Service

Contact

Account

Mandje (0)

Facturen

U ontvangt bij na betaling van uw bestelling automatisch een digitale factuur per mail, deze factuur is uw aankoopbewijs en tevens uw garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Heeft u de factuur nog niet ontvangen? Of zijn er gegevens die aangepast moeten worden? Neem dan contact met ons op.

Ik ben de factuur verloren, is het mogelijk de factuur nogmaals te krijgen?
Dat is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op en vermeldt hierbij uw bestelnummer zodat wij weten om welke order het gaat. Dit bestelnummer vindt u onder andere in de bestelbevestiging. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk de desbetreffende digitale factuur op via e-mail. 

Ik wil de fiets verzekeren voor de adviesprijs (zonder korting), kan dit gewijzigd worden op de factuur?
Dit kunnen wij helaas niet doen. Op de factuur wordt het bedrag waarvoor u de fiets hebt gekocht vermeldt, niet de adviesprijs. U kunt de pagina met de adviesprijs tonen aan de verzekeraar. Niet alle verzekeraars rekenen dit goed, dit kunnen wij dus ook niet garanderen.

 

 






Fietsoptimaal.nl door ProShops